۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۴۱

با افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

آغاز ورود مهمانان به تالار وحدت/ خوش و بش سینماگران روی فرش قرمز

آغاز ورود مهمانان به تالار وحدت/ خوش و بش سینماگران روی فرش قرمز

بازیگران و کارگردان‌های مطرح سینما برای حضور در افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر به تالار وحدت آمده و با عبور از فرش قرمز برای آغاز رسمی این رویداد آماده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز می شود که تعدادی از هنرمندان سینما در محوطه باز تالار وحدت حضور دارند.

از سوی دیگر بازیگران و کارگردان های مطرح سینما که در بخش های مختلف سی و دومین جشنواره فیلم فجر به رقابت با یکدیگر می پردازند در آستانه آغاز رسمی این رویداد سینمایی به روی فرش قرمز آمده و با یکدیگر خوش و بش می‌کنند.

ازدحام جمعیت و علاقه مردم برای حضور در مراسم افتتاحیه این جشنواره یکی از نکات مراسم افتتاحیه جشنواره سی و دوم فیلم فجر است. حواشی برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره از چشم عکاسان دور نمانده و با دوربین‌هایشان به ثبت این اتفاقات می‌پردازند.

یکی از نکات قابل توجه مراسم این است که چهره‌های سینمایی با ماشین ویژه (پژو پرشیا) وارد محوطه تالار وحدت شده و سپس از روی فرش قرمز عبور می‌کنند. هنگام عبور بازیگران مطرح سینما نام آنها اعلام می‌شود. با اعلام اینکه رضا عطاران کارگردان «فرش قرمز» روی فرش قرمز، مردم این تلاقی نام فیلم وی با مراسم را مورد تشویق قرار دادند. عطاران امسال کارگردان و بازیگر «رد کارپت» است که در بخش سودای سیمرغ حضور دارد.

تاکنون چهره‌هایی چون احمدرضا درویش، محمدمهدی عسگرپور، منوچهر محمدی، صابر ابر، پژمان بازغی، مهتاب کرامتی، هنگامه قاضیانی، رخشان بنی‌اعتماد، هما روستا، جهانگیر میرشکاری، علی عطشانی، علی اکبر ثقفی، حسین و مهدی پاکدل، آنا نعمتی، باران کوثری، مسعود کیمیایی، سعید راد، شهاب حسینی، پیمان معادی، رضا ناجی، نورا هاشمی، سعید سعدی، رویا نونهالی، سیروس الوند، طهماسب صلح‌جو، گلاب آدینه، برزو ارجمند، رضا درمیشیان، محمود رضوی، بهروز شعیبی، جهانگیر کوثری، حبیب رضایی، مسعود ده نمکی و ...در این مراسم حضور یافته‌اند.

با حضور مهمانان در سالن اصلی تالار وحدت و مستقر شدن در صندلی‌هایشان، مدیران سینمایی کشور همچون حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، علیرضا رضاداد دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، حبیب ایل‌بیگی مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران، ابراهیم داروغه‌زاده قائم مقام دبیر جشنواره فجر نیز وارد سالن شده و در ردیف نخست نشستند.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر عصر امروز جمعه 11 بهمن‌ماه ساعت 18 و در آستانه آغاز دهه فجر مراسم آغازین خود را جشن می‌گیرد تا از فردا در سینماهای تهران و شهرستان‌ها بخش نمایش فیلم‌ها را داشته باشد.

این جشنواره روز 22 بهمن‌ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد بود.

کاخ جشنواره واقع در برج میلاد کانون اصلی برپایی این رویداد سینمایی است.

 

کد خبر 2225548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha